Skola... 31/8-09

Jaa du, skola igen. Vill inte!!
Skoldagen började med att vi hade idrott, bollsporter :S usch Vi körde nån konstig brännboll och typ konfotboll ?? inte så roligt. Måste ha ett par nya gympadojjer för mina e så jävla dåliga, bara man går i gräse läcker de in . plus att jag glömde extra strumpor, men som tur va hade sara ett par extra. tack Sara <3

Sen fick vi skynda oss litte till syslöjden, för vi har inte en sån lång rast mellan lektionerna. (dåligt) Klara, våran nya syslöjdslärare, hade vi idag för andra gången. Förra lektionen prata hon mest, så vi hann inte riktigt börja mä nånting. Alla tjejerna skulle först göra ett kuddfodral. (inte så svårt)
Hann bara rita ena mönstret, eller vad de nu heter. Men idag gick de skiitabra, jobbade väldigt fort och "självständigt" haha.

Sen vart de lunch, sen Matte. På den lektionen mådde jag jättedåligt, det kändes som jag hade feber. Så jag gick iväg ett tag och kom tillbaka sen.
På spanskan gjorde vi inte så mycket, körde bingo. eheh x)
Hade Svenska mä Maggan-Haggan i som sista lektion, orka de liksom. Men man måste ju, i år får man ju betyg för första gången, så nu måste man verkligen gö sitt bästa.

Nu orkar jag inte skriva mer om dagen, ska gå och äta lite av kladdkakan jag gjorde igår :D
TODELOO <3





GULL-MITZIE på bilden <33 aww


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0