Ajj... 15/12

Förlåt att jag inte har skrivit.. Men jag har inte alls varit på humör, och jag ska berätta varför.

Igår på gympan så hade vi dans igen, de blev en dans som vi har gjort kört några gånger förut. Lite country typ x) Iaf så var vi tjejer och killar, och själva dansen började med att man stod framför varandra. Sen gick man 4 steg framåt och 4 steg tillbaka igen, och de blir ju att man möts precis i mitten.
Men så var han lite efter mej, så när jag stog i en sekund som kommer han med sin fot "Bang" (och nageln lossnade)

Eller... Den lossnade inte riktigt, men på ena sidan. Först trodde jag inte att de var så farligt, så jag fortsatte dansa. Men sen så såg jag att jag blödde, och de va inte lite heller :S
Det här hände inte på en gång, utan vi hade dansat ett tag redan.

Fick jävligt ont, och jag fick pressa ner foten i mina dojjor.

Idag så var jag till sjukhuset, för att vi tänkte dra bort nageln (de låter hemskt). Men han doktorn tyckte att vi skulle vänta en vecka och se om de växer fast, för han sa att de fanns en god chans.
När jag var på sjukhuset hade jag tagit ledigt från skolan på morgonen, men så fick jag gå enda från sjukhuset till skolan. Fan va ONT!!
Skulle nästan ha varit bättre att dom drog bort skiten, då skulle jag iaf ha bedövning på vägen ner ! x)



Men iaf så har jag inte alls varit på humör för att sitta vid datorn, har bara legat med foten i vädret framför tv:en. Haft jättetråkigt...

KRAM //Emma



Kommentarer
Postat av: camilla

sv: ajdå :( krya på din tå dårå :)

jo jag mår bara bra, 2 dagar kvar i skolan så varför deppa hehe :D

2009-12-15 @ 18:42:30
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: haha ja pluggfria dagar kan va det bästa :D

2009-12-15 @ 18:53:04
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0