Kort Skoldag 8/12

Idag så gick vi till 13, skitskönt!

Först var det SO med Jonas Kraft, Yippe.. Är klar med SO-arbetet och har fått en extra-uppgift nu. Det var fullt i datasalen, så jag fick sätta mej i bibloteket. Var alldeles själv därnere. Sen kom Kristina Flordahl (min granne), som är lärare, men inte på Stenhamre. Visste inte vad hon gjorde där ?
När hon såg mej :

"Hej, Emma !"
"Öhmm, hej.."


Haha x)
Hon är skåning, tycker hon pratar jätteroligt ;D

Jag frågade Jonas om vi kunde kolla på film sista SO-lektionen, och nu ska vi de. Men han sa att de isf skulle vara en svensk film. Är de någon som vet någon bra?

På svenskan kollade vi på en film, ZOZO. Jag tror det gick på bio förut. Dom hade skickat ut den där filmen i skoler i Sverige för att man skulle kolla på den. Tror de bara var för 8:erna. Sen nästa Tisdag ska vi svara på frågor om filmen. Vet inte varför de är så nödvändigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0