Pluggis.. ? nee, då x)

Guu, vad mycket jag har skrivit den här kvällen.
Om ni inte fattar vad jag menar så håller jag iaf på med en sak som heter "boken om mej" i svenskan. Det ska vara en bok med 7 kapitel och då ska man först skriva allt i ett skrivbok bara och så rättade Maggan lite stavfel och sånt. Sen när man har skrivit allt så måste man "renskriva" det i en annan bok, som är själv boken.

Plus att man ska skriva extra fint och med bilder och framsida.
Nu på kvällen har jag alltså hållt på och renskrivit i ungefär 2 timmar på en Fredagkväll.
Jaa, jag vet vad ni tänker sörrni.
Men jag höll på med dehär för en anledning. Jag ska kanske sova över hos Carro imorgon, och då vill jag inte hålla på och stressa på söndag med allt, för vi ska lämna in de på Måndag. Men när boken är inlämnad så har vi ingenting kvar att göra innan jul. Inga prov, inga arbeten.. Pjuuuh ! Känns asskönt.

Alltså... TÄNK ATT DE BARA ÄR TVÅ VECKOR KVAR TILL JULLOVET!! ?? iiipp !



KRAM /
emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0