Skön dag :) 10/12

Jaaa, det började med Engelska med Tony.
Karin berättade i början av engelskan att Maud var sjuk så det blev ingen hemkunskap kl. 11.30. Senare på dagen bestämde vi med Madde att vi skulle ha Tjejcirkeln klockan 12 iställer för 14, så vi inte får hur lång rast som helst.

Sen var det Idrott. Vi gjorde en hiphop-dans med 8C, de var ganska roligt. Men de kändes urdumt. Det var en del i dansen som man skulle vara tjej och kille och ha ena handen mot den andras hade och gå runt ett varv med 8 steg.
De var väldigt viktigt att de skulle vara 8 steg och inte mindre för då kommer man i otakt, men de verkade som att killarna våga inte ha handen mot en annan tjejs hand för killarna gick de där varvet på typ 3-4 steg x) Haha, jag menar hallå! Så antagligen kommer jag få inte ett sånt bra betyg i dans.
Sen efter så körde vi flaggan, eller vad de hette? Så tror jag att jag blev inputtad i någonting, för jag slog iaf i tån, så jag började blöda. ALLTING HÄNDER MEJ, SKA JAG SÄGA.

Efter Lunchen så var jag och Carro på 9:ornas träning i Volleyboll, och vi fick provdömma. Det jag väldigt bra, fast de va lite läskigt och stå på den där plinten i början, de såg jättehögt ut. Men nu är jag inte lika orolig längre, som jag var igår.

Vi slutade 13 idag, igen. De vart ingen jobbig vecka det här. Inga prov och veckan har gått jättesnabbt :D
KRAMIS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0