Slappa.. ;)

De var super att sluta 10.30 idag, känns nästan som det är lördag. För ibland vaknar jag den tiden jag kom hem idag på helgerna. Så de blir konstigt i huvvet x)
Har iaf slappat idag framför tv:en, har eldat i mitt rum också så lite nytta har jag väl gjort (stolt).

Har lust att rita nu eller nåt, men jag vet inte vad? Om jag ska ritar av någon kändis måste jag sitta vid datorn, men lampan har gått sönder... och jag kan inte sitta i mörker. Orkar inte hämta en ny lampa heller ! ;)

Hörrni...
Jag kanske borde ändra rubriken för jag har faktiskt inte slappat så mycket idag. Har faktiskt städat rummet (stolt igen). Hade en massa grejer på skrivborden och högar med kläder på soffan och stolarna. Höll också på och leta efter min bok, "100 enkla låtar på gitarr" (eller vad den nu hette), min mamma skulle få damp om jag hade slarvat bort alla gitarrgrejer. Det är ju nu äntligen jag har skaffat gitarr, snart iaf x)

Imöra blir det nog Sara och Carro, vi tänkte hitta på någe. Vet inte vem de blir hos, vi får se.
Någon som har nåt tv-tips nu på kvällen ? Det är ju ingen idol nu... Snyft, snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0