Torsdag 17/12

Väldigt kort dag idag.
Vi hade ingen hemkunskap, för att Maud fortfarande var sjuk. Så vi gjorde samma sak som förra torsdagen, vi sköt fram tjejcirkel så vi fick sluta tidigare, 11.20 x)

Var inte med på idrotten idag, på grund av tån och inte har jag inte fått nått förlåt från Erik heller, inte för att jag bryr mej så mycket om det men christina frågade: " Han har väl bett om ursäkt?"
Gick till skolsyster igen, men hon hade fullt upp med små 6-åringar som skulle mätas och vägas. Ville få nytt plåster/bandage av henne, men kom på att vi kanske har nått hemma så jag orkade inte vänta hur länge som helst.

Kom iaf hem tidigt idag. Lite innan 12. Sara, Carro och jag hann med halv 12 bussen.. TUR, skulle inte palla gå runt på Ljusdal till 13.10. Fast jag måste köpa julklappar jag... Har bara köpt till en person hittills, PANIK! Vet inte vad jag ska köpa till alla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0