Discot blev lyckat!! (Lördag..nu)

Innan Sara kom och hämtade mej igår, så mådde jag inte så bra. Tog tempern, och jag hade feber.. Eller för "mej" är de feber. I vanliga fall så har jag bara 36,4 och de är ganska lite. Så jag kan knappt komma upp i 38 grader äns. Men jag stack på discot ändå...
Jag hade min gråa långa cardigan med ett långt rosa/rött linne och svarta leggings. Inte nå vidare speciellt. Åhh sa hade jag plattat håre. Sara hade fixat sig ganska mycket, hon hade en tunika i 3 olika färger. Typ svart, rosa och orange om jag inte minns fel. och så hade hon sminkat sig coolt.

När vi kom dit så va Carro och Johanna där, dom sa att de hade varit jättelyckat med småbarnen. Carro hade fått 4 nya beundrare x) och en av dom sa "Du är den snyggaste tjejen i världen." aww, va gulligt <3 Dom små hade inte dansat så mycket, dom hade typ bara sprungit runt och jagat varandra. 51 stycken kom mellan 18.00-20.00. De va ganska mycket, och dom hade köpt jättemycket. De va säkert bara 30 chokladbollar kvar av 110 typ x)



Sen klockan 20.30 kom ju alla från klass 4-6. Men dom var inte lika många. 30 st tror jah, och dom dansade typ ingenting. Jag och Carro gick ofta fram på dansgolvet och skämde ut oss lite för att få dom andra att börja dansa, utan nu vidare bra resultat x)
Dom köpte iaf slut på precis alla chokladbollar och all dricka. De va runt 15 chokladbitar kvar och 30 godispåsar.

VI FICK IN HELA 3800 kr!! Men så måste vi dra av pengarna vi köpte allt godis och sånt för , men de blev ändå ca. 2700 kr!! De är endå jävligt mycket på en kväll, tycker jag. När alla hade gått fick vi stanna och städa och de va mycket. Dom hade lämmat burkar och papper och sånt överallt, och popcorn. Glömde å säga att vi sålde de också.

Jag kom hem igår kl. 00.05 ungefär.
TYVÄRR HAR JAG INGA BILDER, MEN JAG SKA FRÅGA JOHANNA SEN OM HON KAN SKICKA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0