Fixade mina naglar igår och idag :D 21/11

Igår satt jag och försökte fixa mina naglar mä de jag hade hemma, och de e inte mycket precis x) Jag gjorde små blommor, blev ganska nöjd med de, med tanke på att de va första gången jag gjorde nånting sånthär ;P ^^



Dålig blid, men jag har inge batteri i kameran så jag håller på och laddar den.
Åhh, så får ni se min knubbiga hand ! x)

Man kanske inte ser så tydligt, men naglarna är iaf ljusrosa (dubbellager), med röda blommor. Blommerna gjorde jag med ett nålhuvvud. Fråga mej inte hur, de va mycket pill. Har inte alls nå mycket nagellack, så jag fick ta de jag hade. Har typ bara en massa "naturella" färger eller vad man ska säga.
Inte så stärka....

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade kunna följt på kläppa... där fanns det mkt nagelgrejs.

2009-11-21 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0