Första skoldan på ett tag..

Idag va de skola igen, vi hade idrott på morgonen i typ 25 minuter. De va ingen idé att ha de äns tycker jah. Vi missa för en en gång så va de att man skulle samlas i aulan för att Rektorn skulle prata, och just nu när vi har Redskap också. Inte för att de är roligt, men de e de att man har bara några gånger på sej. Och då e de bäst att inte missa nånting.

Sen var de syslöjd. De e roligt att sitta i soffan och prata :)
Fast jag sitter ju och jobbar också. Håller på och virkar. De är iaf inte lika drygt som att sticka, fast sticka kan också vara roligt om man bara e på rätt humör. Gjorde ganska mycket på lektionen.

På lunchen
åt jah mej mätt som jag sällan gör i skolan, men jag var så j*vla hungrig. Hann inte frukosten.. Fy skäms Emma.

På matteprovet gick de inte så jättebra.. hela 7:an fick jag bara MVG:n och nu fick jag VG. Men jaja, får ta och göra bättre på dom andra proven. På den här mattelektionen jobbade jag också väldigt mycke, typ 12 uppgifter. Vet inte va de e mä mej idag. De är ju nu, bland alla dagar man har rätt till att vara trött.

Idag va de jättemånga som va sjuka. Eller inte från början.. ;D
3 stycken åkte hem under dagen och 2 va redan sjuk, och som inte hade kommit alls :S Svininfluensan är på gång anar jah.. Tur att man ska få spruta snart mot de.
NÅGON SOM REDAN HAR FÅTT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0