Japanska sony ericsson- mobiler.

Sökte på sony Ericsson mobiler på google för jag ville se mer bilder, vet inte vilken jag ska köpa. Tror jag ska köpa en ny mobil nu i Jul, men vi får se. De e mycket jag vill ha.
Hittade några mobiler från Japan som inte säljs i Sverige x)




Dom är inte så jättesnygga precis, men dom ser roliga ut x)
De verkar vara populärt i Japan mä mobiler med avlång skärm ??


Funderar själv på att köpa nån av dom här 2 :
 

Har bestämt mej för att jag vill ha en silvrig, så nån vart har jag kommit iaf x)
Just nu är dom här ganska dyra. 1:a ca. 3000kr och 2:a ca. 4000kr. Men om jag har tur har dom sänkts ganska mycket till mellandagsrean ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0