Onsdag ;D

Men guu, nu har Emma varit slapp måste jag säga.
Ladda inte upp nå inlägg igår och i måndags var jag inte så rolig heller. De e de att mamma har hållt på och sytt alldeles vid datorn, så de har varit jättestörande. Och om hon hör att jag skriver så frågar hon bara:

Mamma: " Vem skriver du med?"
Jag: "Ingen.. "
(och de gör jag ju inte, skriver ju på bloggen)
Mamma: " Är de nån Kille?"
Jag: "MEEN NEJ! "


Hon är så himla störande...

Idag var iaf en av dagarna vi inte har så många lektioner. NO-profil, NO, SO och Matte, sen så slutar vi. Jag och Carro stannade på Ljusdal och leta efter en present till Sara (hon fyller år på måndag), och vi lyckades hitta en bra sak ;D men jag kan inte säga vad, för sara kanske läser dehär x)

Sista halvtimmen satt jag och Carro å åt glass på Finess, de va gött de. Glass i bägare, regnbåge och daim.



MUMS ! ;D

Nu e jag hemma,.. eller jag har varit de ett bra tag. Men nu ska jag lägga över några U2 låtar på mobileen :D TODELOO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0