Skulle ha vart på kläppa..

Idag gick dan segt.. Började mä NO, drygast.
Sen så hade vi spanska, jag gjorde klart mitt korsord. Efter de hade vi lunch, idag fick vi iaf nå gott ;D Hamburgare!! Thihi, vi får aldrig de. Vi kan få fusk ibland. Parisare (korv) eller fiskburgare. Åt mej mätt idag.

Vi gick direkt till Bilden, Maggan hade lunch men vi brukar få komma in ändå. Hon litar på oss x) De dåliga är att ibland är hon på dåligt humör när vi har bild. För hon har just haft 7A, och dom är ett helvete för na.. Tycker synd om maggan. Första gången jag har tyckt synd om en lärare? x)
Men asså dom ger na inte en chans ehh? Maggan är en av dom snällaste lärarna, och jag stör mej på dom som inte fattar de. Men antagligen så mognar dom till lite tills 8:an. Vi var lite stökigare i 7:an också, men vi var aldrig nån riktigt "bråkklass". NOG OM BILDEN.


Nu sitter jag hemma och lyssnar till Idol ;D Jaa, jag sa de. LYSSNAR, tycker de e drygt att kolla på. haha ! Jag skulle egentligen vara på kläppa nu mä Sara och carro.. men jag vill inte va på kläppa, hade inte alls nån lust.Är aldrig där, men vi tänkte åka dit för att de skulle komma nån tant som har saker man kan fixa naglarna mä. Naglack, pärlor och sånt.



FRÄNT !^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0