Trött,,, 28/11 (lördag)

Jag och Sara va inte alls uppe nå länge igår, båda va jättetrötta typ.
Brukar inte sova över hos kompisar på fredagar egentligen, för man har ju varit i skolan... och då blir man trött ganska tidigt på kvällen. Men, jaja.

Vi kollade på Idol och åt chips men tacodipp.
Tyckte de var bra att Mariette åkte ut, alla som är kvar är ju duktiga, så de är inte att hon var dålig eller nåt. De var bara hennes tur antar jah. De blir nog Tove och Erik som kommer vara i Globen. De har jag tänkt enda från början av finalerna.
Vi var inte alls uppe nå länge, vi båda låg och sov vid 12.
På morgonen vakna vi 12, då har ni nog redan räknat ut att vi sov i 12 timmar!! x) haha. Vi gick upp och åt frukost. Sen kollade vi på tv i nån timme. Jag var jättetrött, men de är ändå konstigt när man har sovit så länge.

Men jag vakna först klockan 9, och då låg Sara och sov. Då tänkte jag: " ähh, jag kan sova lite till". Sen vid 10 hade Sara vaknat och sett att jag sov, då ville hon inte väcka mej. Så då hon sej igen hon också. Klockan 10.30 vaknade jag igen och såg att Sara sov. Då la jag mej igen, även fast jag var pigg. Till slut var klockan 12 och då måsta jag väcka henne !
Men det roliga var att vi liksom sov om varandra hela tiden! x)

Nu sitter jag hemma och har trök, ska duscha snart. Imorgon klockan 11 ska vi vara i kyrkan, och då hinner jag inte duscha på morgonen. SÅ SKA JAG PROVA ETT NYTT SCHAMPO, TRESEMMÉ.


Kommentarer
Postat av: DIAMANT

=) oo låter som en mysig fredag! erik e bäst=) haha "om ni sov från 12 - 12 så sov ni 12 timmar" smart;)

2009-11-30 @ 12:35:44
URL: http://annadiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0