Forts. på dagen

Sen så hade vi Syslöjd.
Tror jah ska virka nånting, men jag har inte kommit på vad. Clara hämtade nån bok på virkning, men de verkade så himla avancerat. Jag menar.. Så bra är jah inte på de.

Hade lunch 10.50, tycker de e tidigt men man är ändå så himla hungrig. De konstigt. De va pannkakor, åt 5 stycken. x) Som sagt, "JÄTTEHUNGRIG"´
Senare hade vi matte. Pajen är borta hela den här veckan för han är på älgjakt?? Tänk att lärare kan ta ledigt bara för att vara i skogen och skjuta älgar, och oftast mä ingen tur. Så dom varit ute i onödan. Så på matten Hade vi nån surtanta som heter Erika. Kommer ihåg henne för jag tror vi hade henne som vikarie i 6:an också. Och vi ska ha henne i NO också !! nej!! VILL INT, VILL INT!!

Men en sak som är positiv är att vi inte har Jonas heller, har är också på älgjakt. Vi har ju prov på Frdag i SO, ska vi ha en vikarie då ist?? De verka konstigt att vi inte ska ha de mää han.. Och nu kommer man ju inte kunna fråga han om nåt innan provet heller :( Dumma gubbe.

På vägen hem i bussen började de snöa:D
Fast just då va de inte så bra, de va typ blasksnö och de blåste jättemycket. Men nu så snöar de inte längre.
Nu sitter jag hemma. Måste träna mer på SO:n sen, för jag kommer inte kunna träna nå mycket den här veckan. Imorgon kanske jag stannar på bilden och målar klart min "tavla". och sen på onsdag är de konfermation i 3 timmar på kvällen så då kommer jah inte hinna.. Åh

TODELO !


Kommentarer
Postat av: Tanja ;*

sv : ahh det är det :D haha jag vet inte vad det är men ettorna i ale har också fått ;o

2009-10-12 @ 17:57:01
URL: http://tanjakourmadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0