Fredag.

Idag va de skola .. Skönt att de e helg.
Vi hade So mä Jonas .. usch.

Sista lektionen var Engelska, men då satt vi bara och snacka mä Tony (läraren) om filmer. Roligt,Roligt.
Han hade väl inge lust att jobba och sånt heller antar jah.
Vi hade också bild idag, men jag satt bara och rita fritt eller vad man ska säga. Nästan alla andra höll på och rita av en soffa, mem de har jag redan gjort.
Jag tror bild nästan är mitt favoritämne i skolan, inte en av de viktigaste ämnena men absolut de roligaste. Nån som håller må om de?? x)

Satt i alla fall och rita nyss.
Här e den bilden:



Själv tycker jag att den e finare i verkligheten, kameran gör att den ser konstig ut .

Senare ska jag kolla på Idol har jag tänkt.
HOPPAS! HOPPAS, ATT CLARA ÄR ETT WILDCARD!
Hon är så jävla bra, och hela sverige e konstig som inte såg till att hon gick vidare.
Måste säga tioll mamma att vi ska rösta på henne om hon är mä ;P

Håller just nu på och nördas hennes låt:



Så jävla bra <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0