Goofa mej litte .. x) 3/10-09

Satta och tog lite oseriösa bilder mä cam, e för jävla uttråkag..
Men såhär blev de i alla fall x) :



De va länge sen jag tog kort mä cam, måste ju se att den funkar ;D haha !


Har ingen aning om vad jag ska göra imöra, kanske skickar sms till Sara och fråga om vi kan hitta på nånting. Pallar inte att vara hemma och tröka hela dan imöra också.
Skönt att de är Prao hela nästa vecka, slippa skola och läxor, prov och framför allt JONAS!!

Jag ska praoa på Sjukhuset Måndag-Tisdag. Ska vara på nån avdelning för gamla.
På Onsdag-Fredag ska jag praoa mä Sara och Carro på ett Gymnasieprogram. Djurvård.
Men det blir ingen sovmorgon. Börjar samma tid som vanligt :(


Tror jag ska lägga mej nu. Klockan är 23.51.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0