Hemma och har tråkigt !!

Nu har jag jättetråkigt och vet inte vad jag ska göra?
Kom hem vid typ klockan 6, och så har jag suttit vid datorn. Svarar på era fina kommentarer!<3 Sen så kom jag på att de va ett nytt tema på
picnik, halloween. Så då satt jah och lekte lite. x)
Brukar egentligen inte vara inne på picnik för den hemsidan gör alltid datorn sej, men nu så blev den inte de.





BLEV JAH NÅ LÄSKIG?? x) haaha.
De va roligt iaf, fast de e dåligt att man inte kan använda alla funktioner eller vad man ska säga. För då måste man vara medlem och då kostar de. Men annars är de gratis, för er som undrar.
På bilden, jag vet inte vad jag gjorde, men på nåt ett blev mitt hår typ rött? om man kollar noga? konstigt. Fortsatte mä att redigera iaf, lite mer allvarligt. Såhär blev den :




TYCKTE DE VART FIN JAH :D fast jag är inte så duktig på att redigera. Slulle vilja ha Phtoshop på datorn, men de kostar väl jättemycket att köpa? Någon som vet hur mycket?

TODELOOO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0