Hundvalpar och guitar hero. <3

Tänkte ta mä mej kameran för att ta nya höstbilder efter de klantiga jag gjorde igår. (Jag radera alla bilderna..) Men så såg jah att batteriet va typ slut och jag hade inte tid att ladda den, plus att de ändå inte va nå fint väder.

Och jag som hade tagit så fiina bilder, hade varit så duktig. :( Ett av korten va på en grusväg och så var de 2 träd mä jättegula löv och solen som lyste på dom. De va skiitfint och nu är jag olycklig.
När jag kom till sara va vi ute en stund, vid hundvalparna som hade fått en ny hundgård som Saras föräldrar byggde igår.
Åhh, valparna är så gulliga <3 Dom har 5 stycken just nu och de är en dom ska spara ("våfflan"), men jag tycker dom kan spara Nelly också, hon är den finaste <3





2 av hundvalparna. Snodde den här bilden från
Saras blogg^^
Väfflan är åt höger. Nelly är typ helt ljusbrun och är lite udda. Men orka inte leta efter en till bild, laddar nog upp en bild på na nån annan gång :D

Lite senare spelade vi Guitar hero, de va sköjj.
Men nu är de bara jag som inte har guitar hero, för Carro fick de idag i present :( Vill också ha ! Fast jag sparar till en "riktig" gitarr jah. För jag har precis börjat spela typ.


KRAM // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0