Imorgon : Redskap ! :S

Nej, jag vill inte !!

Imöra så är de måndag igen och då har vi idrott. Egentligen skulle vi ha haft friidrott i torsdag, men de missa vi för att polisen va på skolan och vi skulle sitta och lyssna i aulan. Då trodde jah att jag att vi skulle ha det imorgon, men Lollo hade tydligen sagt att vi skulle skippa friidrotten för att de e för kallt. Och de håller jag mä om..
Men då ska vi börja mä Redskap! Och jag suger på de !
Förra året fick jah 21 poäng och de va typ VG-. Men de va i 7:an, då e de väl svårare i år! jag kan fan ingenting. Inga volter, jag är inge stark, jag kan ingenting i ringarna.

Och sen om 3 veckor har vi fystest! Jag får fan damp, jag har blivit så himla klumpig nu. Förut kunde jag typ göra kanske 8 armpress och nu kan jag typ 3 ! Jag är mycket starkare i benen nu så jag kanske kan hoppa längre i stående längd. Ojj vilken förbättring... neej. Ibland känns de som man inte räcker till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0