Jag är suur !!

Gick till Sara ju, på vägen tog jah lite höstbilder. På träd, himmlen och hus, lite allt möjligt.

När jah kom till Sara så var vi också ute och tog kort. Jag hade "VERKLIGEN" tagit många fina. Och då så händer de. JAG RÅKA RADERA ALLA BILDERNA!! gu va sur jah blev. AHHHH!!
Det är så lätta att göra de av mistag, de har hänt en gång förut. Men då va de min brorsa som raderade alla mina kort. Fast då fanns de inte några nya som jag inte hade lagt in på datorn än iaf, tror jah. Jag är så arg på mig själv!
Sara knäppte ju några kort på mej och hon på hennes kamera, så hon får väl skicka dom till mej.. Så jag har nått och lägga ut... :(

KRAM // Från en ledsen Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0