Kratta,Kratta :(

Ja la mej vid typ 2 inatt, de va inte bra. Kollade på ett program. "Roast på Berns"´. De e ganska roligt.

När klockan var 08.30 så var jag jättepigg av nån anledning, men jag vill e somna om. Det kändes som jag bara stängde ögonen i 3 sekunder, och dennis kom in och sa att klockan va 11.30. Men de konstiga va att jag hade mobilen på alarm klockan halv 11 och jag kommer inte ihåg att jag stängde av den ??

Gick upp och duscha, direkt efter kom mamma och sa att jag skulle komma och kratta. Väntade inne en stund för att mitt hår skulle hinna torka litegrann iaf. Sen var jag tvungen att gå ut....


De va bara att ta fram grejerna...




Tänk va mycket löv de kommer från dom här björkarna, den ni..
Som tur va behövde jag inte riktigt "kratta", Dennis hade redan varit ute och krattat ihop kanske 35 högar eller nå, som jag fick plocka upp. De är inte så jobbigt som de låter. "35, herregud". Han hade bara gjort en massa småhögar överallt så de va inte så illa. Bara att man måste flytta på sitg hela tiden.

Medans jag kratta gjorde jag en rolig upptäckt. Vi har en blå gran x)



Coolt vaa? de tycker jah iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0