Pizza och Ostbågar (ostkrokar då..)

Onyttig som jah är så åt vi Pizza till middag, hemmagjord. Fast jag kan stolt säga att de inte va jah som kom mä förslaget. De va Krister x)
Så det blev en stor Bit Pizza iaf.

Fick springa ner i pausen av "Sjätte sinnet" och äta. Den filmen e bra den.
Sara ville sen den också men vet inte om hon gjorde de.

Senare så åt jag ostbågar. (Dumma mamma som köpte) Om vi har nått gått i huset blir jah så jävla sugen, men om det inte finns nå e de okey. Vi egentligen gå ner nått kilo i vikt men det går ju fan inte i den här huset. Nu ska jag inte skylla på dom för att jag äter godis och sånt, för de e ju inte dom som trycker ner de i halsen på mej x)



Nu ska jag fortsätta kolla på en film på 4:an, det ska bli filmkväll idag :)
Och efter den så blir de rysare.. buuu!

TODELOO!


Kommentarer
Postat av: Alice :D

Sv: Tack så mycket :D



jag gör inte så mycket ^^ Dsj (:

2009-11-01 @ 01:08:34
URL: http://alicethewinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0