Prao, första dan 5/10-09

HejsenHejsan !
Ingen skola idag, YEAH !

Idag gick jag gå upp klockan 06.10. Ville bara fortsätta sova.
Idag ska jag praoa på nått gruppboende vid sjukhuset. Ville egentligen ha en praoplats "på" sjukhuset, men dom tog bara emot gymnasieelever. .. men de fick väl duga.

Trodde att jag skulle få jättesvårt att hitta de, men det gick.
Jag gjorde inte så mycket där, städa lite. Fick baka sockerkaka också ;P

När klockan va typ 11 så gick jag och åt. Egentligen skulle jag ha ätit på gymnasiet för de är mycket närmare, men jag åt på Stenhamre. Ville inte sitta på gymnasiet, alldeles ensam. På Stenhamre så träffade jah Lina, eller jah.. Vi skickade sms lite innan och då träffades vi sen i matsalen.
De va fick & chips, de va väl ganska gott, men "chipsen" (som är vanlig klyftpotatis) var kalla. Men de gick att äta ändå ;p Bra va .? hihi
Sen så gick jag mä Lina en bit, för hon praoa på ett gymnasieprogram, så de va typ samma väg.

Fick sluta typ 13.40 för jag ville hinna på 2-bussen. Dom sa först att jag skulle sluta prick 2, men då skulle jag ju ändå få vänta på Ljusdal till 15.20. Och jag ska praoa där en gång till imöra också. Sen på Onsdag-Fredag ska jag proa på ett gymnasieprogram (djurvård), mä Sara och Carro.


Nu sitter jag hemma vid datorn.
Mamma är i Gävle, hoppas hon har hittat nått till mej nu då. Sa till na att jag ville ha nå jeans och nån tröja. Vi får se ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0