Sitter här mä Sara <33 27/10



Sitter vid datorn mä Sara..
Vi har en livlig diskussion mä min mamma , haah x)
Imöra ska vi ha fettokväll har vi tänkt, och då skulle vi ha de hos Sara. Och nyss sa jah till mamma att de va 5-årsjubeleum imöra (asså att vi har bott här i 5 år). Och då har hon fått idén att vi ska ha fettokvällen hemma hos mej !! OCH DE SKA VI INTE!! :():
De e tråkigt hemma hos mej. Mamma vill att jag ska vara hemma, men hon skulle inte ens ha brytt sej om jag inte sa någonting!! Dumma.. åhh..!!
Och nu vill hon typ ha "fest". FÅR FAN DAMP!



Idag så har jag och sara gjort Äppel-hallonpaj :) Den blev go, fast vi glömde sockra äpplerna så de vart lite surt. Men de va gott ändå. Jag har varit ute och tagit kort, så jah laddar upp dom senare. Tycker dom blev ganska fina, (För att vara jah ,då).

KRAM !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0