Sova,Sova 17/10

Igår fixa sig aldrig tv4, så jag kunde inte se på idol..:(

Kollade istället på "Blades of Glory" Den va ganska bra, fast jag kolla mä ett halft öga. Satt och virka. Sen kollade jag på reprisen av Roast på Berns.
La mej vid typ 2 , thihi. woops.
Hade jättedåligt batteri på mobilen igår för jag glömde att ladda den, och plus att dennis lyssna på mina låtar på mobilen igår kväll, som han inte fick. Sen hade jag bara 3% :( Tack dennis. Och dennis hade laddaren i sitt rum och jag orkade inte hämta den.
Så då stängde jag av mobilen ist för att jag skulle få vakna hela natten av ett surrande "lågt batteri".
Och då blev de att jag sov till 12.30 idag. För jag kunde inte sätta nå alarm. Så nu är halva dagen borta. Den är 14.31 just nu.

Blev iaf glad när jag gick in på idol-sajten för en stund sen. Camilla åkte ut!! Yes ! Skitbra , vet inte hur hon har kommit till finalerna i över huvud taget. Hon är väl typ bra, men hon passar i Melodifestvalen. INTE IDOL.
Vet inte vad jag ska göra idag?

Grattis Foki som fyller 18 år idag!! Hoppas hon vinner i bästa nykomling (de va väl de?) på Blog Awards idag! Hon är så j*vla cool och hon förtjänar att vinna! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0