Tisdag ;P Andra dan, och sista. 6/10-09

Idag va de sista dan på Källbacka Gruppboende. Gjorde inte så mycket idag.

Satt och kolla i tidningar, hitta typ en klädkatalog.
Deval hette de. Va inne och kolla på hemsidan, dom har typ billiga sportkläder, fast de va inte så mycke. Bara lite av varje. Asså inte bara de, men mest.

Men iaf, igår när mamma kom hem hade hon köpt till mej en grå cardigan, med knappar. Den va skitskön, bra att den hade långa ärmar. Stör mej på kläder jag måste ta en jättestor storlek på bara för att ärmarna är så korta. Och så hade hon köpt ett par jeans åt mej. Dom va mörkblå med typ nått coolt på dom , vet inte hur jag ska beskriva de.
Båda sakerna tror jah va från cubus.
Kan lägga in bild på dom nån annan gång, men nu orkar jag inte.


Sitter och fryser, därför jag har så mycket kläder på mej ^^
De e fan bara 17 grader inne.. :S Fyfaan


Försov mej till 06.45 i morse, så jag hade bara typ 20-25 minuter på mej att äta frukost och allt man gör på morgon. Och sen gå till bussen.
Jag vet inte riktigt när jag ska vara på gymnasiet imorgon? Dom på skolan sa att vi skulle va där 8.15 men jag vet att typ alla på gymnasiet börjar kl 9. konstigt?
Sara, om du läser det här. Fråga Lisette när hon börjar imöra, för hon går väl den linjen??
Blir jätteglad om jag för lite sovmorgon:D hihi <3


Till något helt annat, dom här senaste dagarna har jag inte alls varit nå hungrig. De är väl bra, för jag har inte det här suget efter nått gott hela tiden. Går upp i vikt så jävla lätt, vill vara typ Carro :D
I somras gick jag upp nått kilo och jag vill att de ska försinna !! Så om jag har tur så gör de de .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0