VirkaVirka.. 19/10

jahdu,, va gör jah nu. SITTER VID DATORN och mumsar på ett äpple ;P Gött..
Tror jah ska duscha senare men först ska jah äta pannkakor, plättar igår och pannkakor idag. Guu, va nyttig man får vara då.

Håller på och virkar hemma nu också. Har inte kommit så långt än, men de tar sej. De e störande för jag har så tunnt garn, de tar en evighet att bara virka en liten bit.





Vad ska alla hitta på, på HÖSTLOVET DÅ?

Den här gången åker jah inte till stockholm iaf, på ett sätt vi jah de för jah vill väl träffa pappa såklart, men de finns en till anledning! Min pappa har 4 helsvarta kattungar hemma hos sej!! Och dom är precis en månad imöra. Och jag har inte fått se dom än. Kanske pappa inte har dom hemma hos han för han tycker de e jobbigt x) Dom var inte planerade.. Han visste inte ens att tigris skulle få ungar.

En Bild på tigris (mamman):



Hah, GULLKATTA !<3

En annan anledning för att jag vill stanna hemma är att Jag vill vara mä Sara & Carro ! Alltid när de e sånna här korta lov som är i en vecka brukar jah alltid vara hos pappa i typ 5 dagar, och så försvinner love bara. Tiden går jättesnabbt i Stockholm. De e som att "nån" vrider upp tiden så fort jag kommer ner dit x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0