Bra dag. Onsdag

Nu är det lördag men jag ska berätta litte om både fredan och lördan för jag hann inte skriva nånting igår.

Igår va de skola, efter skolan gick jag, Sara, Carro och Johanna upp till Dollar store. En av sakerna jag köpte va ett nytt skissblock för 30kr. BILLIGT tycker jah ;P Billigare än på typ bokhandeln iaf .


Snyggt va?? närå

Behövde ett nytt för jag hade bara typ 2 sidor kvar i mitt andra.
Köpte tugg på Dollar också. (tugg= tuggummi,för er som inte fattar. hah (x )

Sen så följde Sara med mej hem. Sen så gick vi till Sara och jag sov över hos henne :D För de va ingen skola idag :D yippie!! Lärarna är på någonting så alla fick ledigt !! haha, tycker det kan vara så oftare x)
Jag och Sara var inte alls uppe nå länge. För vi va ganska trötta. Tog lite bilder på saras katt, Curry. Han Riktigt modell, fick till några snygga poser .


Curry ^^


Sen idag så gick vi upp vid typ 10. Åt frukost lite senare. Vid 2 nånting, så kom Carro.


Carro ^^ x)


Vi satt och kollade på BERT, serien, ni vet :D Fan va sköjj. "LILL-ERIK" haha .
Kolla på typ 6 avsnitt, men sen så blev de lite drygt.



haha :D


Kom hem vid typ 3, sen har jag inte gjort så mycket. Duschat, tränat på NO:n. (Har prov imöra) usch.
Tror jag ska jobba lte mä SO:n senare också innan Idol.
FAN ATT KAROLINA ÅKTE UT!!
Vet inte hur juryn tänker, dom lät sånna som var jättedåliga gå vidare men inte hon. Karolina gjorde inte så bra ifrån sej, men dom gav ju dom andra en andra chans. Gu va sur jah e!!

Haay då ;P <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: inte särskilt ofta dd?

2009-09-24 @ 22:17:21
URL: http://annaeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0