Hemma

När jag kom hem så var inte mamma hemma, kom på att hon är på utvecklingssamtal med brorsan i Bollnäs. Hon hade iaf lämnat en lapp till mej där det stod att hon skulle bli jätteglad om jag diskade ur diskhon, men ärligt talat så var jag så himla trött. Jag förtjänar faktiskt lite vila efter idag!
Plus att jag knappt suttit vid datorn under hela veckan, varit upptagen med en massa plugg..



Jag försöker ju äta lite nyttigare nu, jag äter alldeles för mycket mackor och jag vill egentligen inte ta någonting att äta när jag kommer hem, men jag är alltid så himla hungrig! Därför kan man ju göra det lite nyttigare =)

Istället för mjuka macker med ost och mjölk, tog jag två tunna flatbröd (ja, det heter så) och gjorde en dubbel, men bara ett lager ost i mitten. Hackade sen upp ett äpple som jag sedan åt som godis. Plus ett glas vatten. Är egentligen ingen vattenmänniska, men det sägs ju vara bra för huden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0