Internet har dampat 17/3

Gick hem från Sara ganska tidigt, tänkte att jag kanske kunde göra klart SO-frågorna.


Bilden är tagen från Saras rum !^^

När jag kom hem så gick jag isället och kollade på dom två Lost-avsnittet jag spelade in igår, sen ville jag sätta mig vid datorn men då funkade inte internet av någon anledning. Vid kl. 5 så tog jag från SO:n och gjorde en enda fråga och sköt upp det till imorgon igen. Jag måste verkligen sluta med de...

Hemma hos Sara gjorde vi inte så mycket, kollade på talang 2010 sen lockade jag mitt hår och det tog ett bra tag. Tror jag ska köpa en locktång när jag åker till Stockholm den 6:e Maj, vill ha lockar på skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0