Måndag 12/4



Jag kunde inte alls sova igår kväll, la mig tidigt klockan 22 men somnade typ vi 00.30. Just då kändes det som om jag skulle försova mej på morgonen, men jag lyckades gå upp. Händer ibland att jag bara stänger av alarmet och somnar om, sen kommer jag inte ihåg att jag stängt av det!

Dagen började med Idrott, nu så har vi Redskap, INTE ROLIGT! Det kanske beror på att jag suger på det... På syslöjden har jag mött ett nytt problem, vet inte hur jag ska göra med dragkedjan på överdelen av klänningen? Det går inte riktigt att förklara, men det blir fel med en vanlig dragkedja.
Efter lunchen var det ännu en mattelektion jag inte fick något gjort på, en uppgift. På svenskan var det iaf roligt, vi ska göra en typ av teater. Jag, Sara, Carro och Sandra fick ha hela klassrummet för oss själva! ;)

Efter skolan gick jag till bibblan och letade efter en bok "The curious incident of the dog in the night-time", men kunde inte hitta den. Frågade någon tant och hon sa att dom hade den iaf.. Får leta vidare någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0