Söndag 25/4

Idag har det inte hänt mycket, sov i 12 timmar under natten. Tog igen att jag bara sov 4 timmar fre-lör kan man säga. Till lunch åt jag rispytt, men grönsaker och kyckling. Mamma hade kryddat det alldeles för mycket så det gick knappt att äta, SKITSTARKT var det!



Har suttit vid datorn, ändrat lite på designen. Senare efter middagen så var jag ute och gick med Sara i ungefär 1 timme, lite mer. Vi diskuterade lite saker. När jag kom hem så gick jag bara direkt och duscha och nu sitter jag här.
Åhhh, jag vill verkligen vara mer aktiv på bloggen, men det är ganska svårt. För jag ville att iaf varje inlägg ska ha minst en bild så att det inte bara blir en massa text.. Men jag tar inte bilder så ofta! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0