Stockholm, lördag

LÖRDAG, 3/4

Idag när jag gick upp var jag så himla trött och pappa kallade mig en vandrande zombie!
Till lunch så åt vi lite påskmat, senare fotade jag lite i pappas hus.


Vilket fint run jag sover i va? Ärligt talat så är det ett gammalt barnrum, det var mitt och brorsans rum när vi var typ 3 och 5 år.




Jag måste medge att pappas hus är ganska gammeldags men ändå fint! :)


På kvällen så åkte vi till Ilona (halvsyrra), hon fyller år idag. Oftast när vi åker till henne blir det alltid nåt bråk, men den här kvällen blev väldigt bra ändå. Förutom att Philip ville att jag hela tiden skulle krama Maries dotter Pauline. Hade aldrig träffat henne förut, men hon var 17 år tror jag att någon sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0