Stockholm, tisdag

TISDAG, 6/4

Idag på sista heldagen så shoppade jag och mamma. Vi åkte in med pendeltåg till Stockholm Central och gick runt i affärer. Vi var på precis samma ställe som jag och Carro var med kamratstödjarna förra året, och om precis en månad från idag kommer jag att vara här igen med kamratstödjarna men den här gången med Sara.
Jag och mamma höll iaf på att leta efter en jacka till mig, och till slut så hittade vi en. Men själv så tycker jag att den var lite för lång men ändå fin! :)
Det finns en affär där som heter OHIO och där har dom så fina och billiga grejer, tror jag ska köpa en klänning där till skolavslutningen sen. Men den här gången nöjde jag mig med en väska för 99:-, dom hade skitmånga väskor där för en hundralapp.


(Jag har inte tagit bilden, ville inte ta med mig kameran.)

Sen så skulle mamma hitta något tygband på någon affär så vi fick ta tunnelbana och hålla på och strula runt, ASTRÅKIGT! Hade jätteont i fötterna när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0