Torsdag 15/4



Dagen började med Engelskaredovisningen, det gick väl ganska bra. Stammade till någon gång, det är svårt att prata engelska när man är nervös, trots att jag bara redovisade för Sara, Idil och Tony (läraren).
Sen berättade han vad man skulle tänka på och sånt. Det var inte alls så mycket negativt. Sen så ställde han en fråga :

Tony: "Hur/var har du lärt dig att prata engelska?"
(Ganska konstig fråga, jag vet. Vad är en skola till för?)
Jag: "TV??"

Tony tyckte tydligen att jag hade en dialekt, att jag pratade amerikansk engelska. Vet inte om det är negativt men.. Jag tror inte det iaf?
Sen så hade vi Redskap på Idrotten, poängen går uppåt. Är uppe på 25 poäng nu, coolt va? Nej, det är inte alls så mycket. Är absolut inte duktig i Redskap, det är rankat delad etta på det värsta med Gympan delat med Orienteringen. Sen så var det Hemkunskap, vi gick igenom för provet nästa vecka och sen fick vi göra kräm och äta macka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0