Sjukhuset



Som sagt så kunde jag inte skriva igår, hade jättemycket att göra. Det har jag idag också men inte lika mycket.
Igår efter skolan gick jag och mamma upp på sjukhuset, jag skulle dra bort min stortånagel. Jag gjorde illa mig i Julas, men den ville inte växa tillbaka. Iaf så behövde vi inte vänta så länge uppe på sjukhuset. Min nagel satt väldigt löst, men ända fast i ena kanten:

Doktorn: "Jag kan nog bara ta en pincett och rycka bort den."
Jag: "Utan bedövning??" (skraj)


Ja, då hade man ryckt bort en tånagel utan bedövning också. Sen så berättade jag om problemet jag har med mina fötter. Att när jag står upp blir mina fötter + en bit upp på smalbenen, alldeles rosa-röda och så blir det som orangea fläckar ? Vi tog ett blodprov (aaj) och kollade mitt blodvärde. Det var 149, och var normalt. Så jag vet inte vad det är för fel..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0