Torsdag 22/4


(Bilden tagen för någon dag sedan)

När jag vaknade i morse mådde jag inte bra alls, så jag gick och tog tempern. Jag hade lite feber, men inte så mycket. Gick ändå till skolan, hade ju Matteprov och Hemkunskapsprov. P.g.a nationella provet i matte missade jag engelskan och idrotten, skulle ha varit bra om jag hade varit med på idrotten för det var sista lektionen med redskap. Men har iaf VG- i redskap, så är ganska nöjd med det ändå.
Matten gick bra iaf, hemkunskapsprovet hade jag lite problem med för att Maud hade tagit frågor med sånt som man inte har fått lära sig! Det borde man fan klaga på! Provet tog inte hela lektionen, så efteråt så gjorde vi smulpaj som vi fick äta med lite vaniljglass. ASGÖTT!

Sen hade vi studietid som jag spenderade med att träna på att skriva skrivstil (Jag var inte på något jobbhumör). Vi pratade också om övernattningen vi ska ha imorgon, vi ska sova på skolan. Men nu är alla killar tråkiga och vill inte komma, fast dom hade ju träning och sen match nästa dag... men ändå! Jag vill absolut inte skjuta upp det igen.
Men om inga killar sover över så blir det väl bara vi tjejer, då kan vi har tjejkväll med våra mentorer Karin och Linda! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0