Torsdag 29/4


,
Aww, Mitzie hälsar! ^^

Idag har varit en ganska jobbig dag..
På gympan började vi med fys-testen, har förbättrat mej i stående längd iaf. Första terminen i 7:an hoppade jag 185 cm sen gick det bara neråt. Nästa två terminerna blev det 182 och 177cm. Nu gjorde jag en förbättring till 192! Helt sjukt, det är ju nästan två meter! Det känns verkligen inte som att man hoppar så långt.
Sen skulle vi göra sit-ups, men jag får så himla ont i svanskotan så helst hoppar jag gärna över det. Men så provade jag bänkpress (heter det så, kommer inte ihåg?), ni vet när man hänger upp och ner i knäna. Det ville jag egentligen inte heller göra för jag avskyr att vara upp och ner. Men det var iaf värt att testa, då får man ju inte ont i svanskotan heller.
Jag skulle bara vilja spola tillbaka tiden och inte ha gjort de, för så fort att jag hade provat två gånger så började allting snurra och jag mådde skitilla, tror nästan jag höll på och svimma också? Så jag fick typ panik och ville direkt ner. Det slutade snurra ett bra tag efter. DEN HEMSKASTE KÄNSLA JAG NÅGONSIN VARIT MED OM!!

På hemkunskapen så gjorde vi en ganska god köttfärspaj, tog kort på receptet på mobilen så att jag kan gör den hemma någon gång. Efter hemkunskapen så gick några av oss tjejer och pratade med Madde (kuratorn) om lite saker som hare hänt.



Kommentarer
Postat av: fridaheterhon

sv: jaag tränar friidrott :D

2010-04-29 @ 19:05:02
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/
Postat av: fridaheterhon

sv: haha okeej nån annan sport då?

2010-04-29 @ 19:21:04
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0