A mess, then success

   Vi var och åt hemma hos Rune, ganska gott var det, någon köttgryta. Men sen så sa Rune "Skulle inte en kladdkaka sitta fint?" Så jag gick hem och gjorde en kladdkaka och sen skulle dom komma.

   

   Jag trodde att jag hade gjort någonting fel med receptet, fick tanken att jag kanske hade tagit för mycket smör. Det hade börjat lukta bränt inne i ugnen så jag visste inte vad det var för fel? För det brukar inte hända. Så antagligen var det den nya formen jag använde, tror inte den var så bra.
   Jag var beredd på att kakan skulle bli misslyckad, men den vart faktiskt väldigt god.

   

   Lite för kladdig i mitten vart den, men lite längre ut mot kanterna : HELT PERFEKT!
Mamma och Rune har inte kommit än, konstigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0