Home

   Har varit hemma ett tag nu, kom hem från Sara för ungefär två timmar sen.
  

   Orkade inte sätta mig vid datorn direkt, tagit det lite lugnt framför tv:en och kollat på Top Model.
Igår när jag först kom till Sara var Carro också där, men hon kunde inte stanna så länge... snyft. Senare på kvällen gjorde vi kladdkaka, hade lite grädde till också, riktigt mumsigt. När vi klufsade på kladdkaka, satt vi samtidigt och kollade på skräckfilmen MadHouse.
   Den var en aning äcklig och konstigt, men läskig var den inte. Älskar verkligen skräckfilmer, men den där vi inte min typ. Det var lite överdrivet med musiken, det var som att dom försökte göra den läskig. Men Sara var rädd hon.. Haha.

   Stannade uppe till ungefär klockan tre, vaknade vid 12.30. Haha, vi kollade på två avsnitt utav "Hem till Midgård", ni vet med Lillsnorre och Tyke (Tyke inte duuoom!).

   Innan jag gick till Sara så gjorde jag också klart porträttet av Wynaut (Sanna Holmberg), ska lägga upp bilden ikväll. Så höll ögona öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0