Mycket i tankarna

   Har gjort mycket nu på kvällen, spelat lite gitarr, ätit våfflor (mums!), fixat naglarna och tittat på Lost. Borde ta och lägga mig snart. Sara och jag pratade om att man borde vänja sig att lägga sig lite tidigare, annars kommer man inte kunna somna sen när skolan börjar... Fyfan för skolan !

   Jag har så mycket i tankarna när det gäller att börja 9:an, alla nationella proven, vad som kommer hända med min "matematik" och vem vi kommer ha i engelska? Om man kommer kunna hålla uppe betygen att dom inte faller ner..


Kommentarer
Postat av: emeliies

nationella proven är inte så farliga som man kan tro :) 9an går snabbt, är inte jobbig alls, se fram emot gymnasiet sen, det är kul! :)

2010-08-03 @ 10:35:18
URL: http://emeliies.blogg.no
Postat av: linn foto&photoshop

fin blogg!



Hoppas allt är bra med dig :)

kram

2010-08-03 @ 14:16:15
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0