This is the 'thank you' I got!

   Tog inte med mig mobilen och nycklarna när jag var ute och gick, för jag skulle bara vara borta i typ en halvtimme och både Dennis och mamma var hemma. Det skulle jag ha gjort...

   

   När jag kom hem så var ingen hemma, vart så himla sur då. Då gick jag till mormor för att hon har en nyckel, sån otur som jag har var inte hon heller hemma och hon är verkligen "alltid hemma". Då visste jag fan inte vad jag skulle göra.
   Plus att jag sa till brorsan att han skulle säga till mamma att jag hade var ute och gick en sväng. Självklart så kom han inte ihåg det. Det gjorde mig ännu mer arg, för att jag var den enda som kom ihåg hans namnsdag idag och det här är tacken jag fick!
   Så jag gick över till grannen och frågade om jag kunde låna telefonen, ringde till mamma och frågade var hon var någonstans. Tydligen hade hon och mormor stuckit på auktion. Vet inte varför jag vart lite tårögd, kanske för att jag just hade varit ute och gått och var jättetrött och kunde inte komma in. Så det var ett tvärt "tack för lånet", och jag var lite oförskämd.

   Mormor kom iaf efter ett tag och släppte in mig. När brorsan kommer hem ska han få en riktig utskällning utav mig!


Kommentarer
Postat av: josefin

haha ja det är alla andra som är korta! brukar du ha klackaskor ?

2010-08-07 @ 16:20:18
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: josefin

samma, på fester jag men på vardag nej! :)

2010-08-07 @ 16:35:48
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha! :D

Smyckedocka finns väl näsan i varje butik i gamla stan? vad jag minns iaf :) <3

Tack för din kommentar,



Ps. din blogg är skitfin!

2010-08-07 @ 16:37:38
URL: http://ackiisej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0