1 Februari

Jadu, vad har hänt idag då?

Dagen började med Idrott. Äntligen hade vi Basket! Hade damp på Lollo ett tag för att killarna hade lurat i han att vi redan hade haft Basket. Men det sa dom ju bara för att dom hellre ville ha Fotboll/Innebandy. Basket är fan askul ju! Håller ni med? x)

På syslöjden fortsatte jag med klänningen, men satt typ och sprätta hela lektionen. Inte för att jag hade gjort nåt fel eller någonting, utan för att efter provningen jag hade förra måndagen skulle lite ändras, så den passar mej som en smäck. Får inte gå upp nå mer i vikt då? Kanske den inte passar sen? :)
På matteprovet vi hade förra veckan fick jag veta idag att jag fått MVG på, blev väldigt glad. Men nu har jag ännu större press för nästa prov, då MÅSTE jag få MVG för att få högsta betyg i 9:an..

Dagen fortsatte med Spanska och Engelska, där hände väl inte speciellt.



Kommentarer
Postat av: V I L J A

Tassar in och hoppas att du haft en skön start på den nya veckan och den nya månaden :}



Förresten, undrar om du har lust att smita in och rösta på mig hos Heyli.

Jag kan nämligen vinna ett armband, Är nummer 1 av finalisterna :)



http://heyli.blogg.se/2010/january/rosta-pa-den-du-tycker-ska-vinna.html



Tack på förhand!

Alla som tar sig tid att rösta blir dessutom länkade i ett inlägg på min blogg sedan :}

2010-02-01 @ 20:19:31
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0