Bilder jag är mest nöjd med.

Jag är ingen mästerfotograf men det här är några bilder jag är väldigt nöjd med:


Dom här bilderna tog jag på tidiga hösten tror jag, i September 2009.
REDGIRAD


Bilden är tagen från min trädgård den 27:e Oktober. En av mina favoriter.
OREDIGERAD!!


Det här är min favorit bild av alla!! Den är tagen en solig dag i Somras, det riktigt lyser och glänser om den! Plus att bladet ser ut som ett hjärta, har med den här bilden i headern också ;)
REDIGERAD


En jättefin bild på Sara!
Tagen på våran gamla skola vid gungorna i September 2009.
REDIGERAD


Som sagt.. Ingen mästerfotograf, har inte ens en systemkamera. Men min 7 mpixel digitalkamera är väl ganska okej ändå.
Nu ska jag gå och duscha, och så får vi se om jag ska kolla på den där nya serien som påminner om twilight. Ni vet, Vampire Diarys ;)


Kommentarer
Postat av: emmaklämma

en ordentlig njurbäckeninflammation andra gången på en månad nu.. vart inne på akuten i sju dagar sammanlagt.. :(

2010-02-11 @ 21:52:48
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0