Dagens lilla fynd!

Efter skolan så gick jag med mamma (hon måsta ju bara följa med) till Eurosko, för dom hade rea där. Hittade ett par snygga tygskor eller vad man ska kalla de. Hittade också ett par sjukt snygga klackskor ! Dom hade bara i storlek 40 så dom skulle skicka ett par 41:or från Bollnäs och jag ska hämta dom på tisdag :) Dom kommer passa så himla bra med min klänning som jag håller på med i syslöjden.



Lite dålig bild men batterin i kameran tog slut :(
Duffy Navy Blue 90:-  ord.
299 :-  (Ska ha dom till våren)

Dom är egentligen inte sådär klarblåa, dom är mörkare. Men det är blixten på kameran som gör det. Åhh ! Jag vill ha dom där andra skorna nu ! Kommer inte kunna använda dom nu precis, och inte till våren. Dom är mer för lite finare tillfällen och dom har sisådär 9 cm klack någonting.. Hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0