:)

Vet inte vad jag ska skriva i rubriken x) !



Har inte hänt så mycket från när jag kom hem tills nu. Har ritat klart en teckning, ska ladda upp den i nästa inlägg. Ätit middag, något kinaliknande vart det. Åt jättemycket men ändå säger mamma "Ska du inte ta lite mer?". Hon tycker jag äter som en fågel trots att jag inte gör det !
Duschade nyss, så nu kommer mitt hår vara alldeles fluffigt på morgonen. Nästan för fluffigt, det är som att jag i sömnen har tuperat håré!! x) Vet inte hur jag sover...

Det var väldigt kallt idag också, det var -27 grader i morse. Hoppas att det inte är lika kallat imorgon och på Torsdag. För imorgon ska jag gå på Ljusdal och på Torsdag är det friluftsdag och då kommer jag åka längdskidor. Jag längtar tills det blir vår så man inte behöver ha så tjocka kläder.. Tänk sen på sommaren, då man kan gå ut i tunika eller linne och shorts. LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: iiiissa

gullig header och as söt katt! hehe:)



kika gärna in min blogg om du inte har ngt annat för dej också:)

2010-02-24 @ 17:03:13
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0