Fredag 12/2

Änligen helg säger jag !! Så himla skönt.
Fast den här veckan har ändå gott ganska snabbt. Idag fick Carro sin Alla <3 Dag-present. Eller present och present, det var något väldigt litet ;)
Sara får sitt på måndag ist tror jag, hon var sjuk idag igen:( Det var asjobbigt att sitta och jobba själv på SO:n utan Sara (grupparbete), så det blev inte mycket gjort. Fattar inte så mycket av vad vi ska göra heller? SKIT-JONAS! Eller vänta.. Han förtjänar inte ens att bli skriven om i min blogg!! x)

Alla hjärtans dag på Söndag då. Sa till mamma att hon kunde göra en tårta eller någonting och det kommer hon att göra ;) Älskar mammas tårtor, man kan äta hur mycket som helst utan att må illa! Hon har också köpt nytt ritpapper till mej, sånt som är myyyycket bättre än vad jag har nu.

Nää, nu vill jag ta fram gitarren och lära mej något nytt!

TODELO!


Kommentarer
Postat av: Angelina

fredagsmys!! :D

2010-02-12 @ 21:35:21
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0