Fredag 5/2

Sovmorgon idag, bra det. För då hann jag ändå träna lite mer på SO:n. Kände mig inte alls nå säker.

Första lektionen hade vi Spanska, det var ganska drygt. Men Tony är förjävla rolig. Men sitter och skrattar typ hela tiden ! x) Sen var det lunch. Bild-Maggan var sjuk så det vart ingen bild, och det är den lektionen man har längtat efter hela veckan juh! Men nu så var det inte så farligt, ville träna på SO, för det var direkt efter. Det blev en 2 timmars lång lunch ist.

Provet gick bra. Vi fick ett papper med bara frågorna och linjerat papper att skriva svaren på. Liksom "1. Svar:, 2.Svar:" .. Ni fattar. Det var hela 21 frågor och jag skrev fan 4,5 sidor! Trodde handleden skulle gå av. Och allt på 1 timme. Oroade mig mest för att tiden inte skulle räcka.

Dagen slutade med Engelska med Tony, det blev en massa prat och lite äckliga minnen !x) Kommer ihåg att en lektion förut satt vi bara och pratade om filmer. Han är en bra lärare, hah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0