Frilufsdag imorgon.. :(

Jaa, nu kommer jag inte kunna åka längdskidor heller... Inte för att jag vill, men om man vill ha lite plus i kanten. Iaf så var det ju tänkt att jag skulle låna skidor utav Carro och att Sara skulle låna utav Sandra.
Men nu tydligen så vägrar Carro åka längdskidor och jag kan inte åka heller, och för att inte Carro vill åka vill kanske Sandra inte heller. Och jag säger hela tiden till Carro! :

" Men du behöver bara bära dom till bussen och tillbaka! Jag kan bära dom på skolan och i Kajevall och du behöver inte göra något."

Men svaret jag får är:

"Men neej, det finns inget du kan säga som får mej att ändra mej!!"

Jag blir så himla frustrerad! Hon behövde väl inte säga ja, för några dagar sen och nu dagen innan totalvägra! Jag är inte sur på henne eller nåt, men jag blir så... Åh! Jag skulle kunna klaga på Lollo också. Varför ska man ens få typ "betyg" på en frilufsdag?? Är det inte meningen att man ska ha roligt?
Iaf så blir det nog ingen längdskidåkning, men vadå? Ska man köpa ett par skidor och pjäxor för att en gång om året åka på en tråkig frilufsdag med skolan? NEJ TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0